Voleu conèixer el nostre projecte?
VISITA DE PORTES OBERTES
El 18 de febrer i 6 de març oferim visites per grups a partir de les 17:30 h. Cal inscripció prèvia.
Heu de trucar al 932049210 o bé, escriviu un correu electrònic a escola@elsxiprers.cat
INFORMACIÓ A LA WEB
Us convidem a fer un passeig per la nostra web i el nostre bloc on trobareu moltes explicacions sobre projectes, activitats, organització,… A més, us hem preparat aquesta presentació on teniu recollits els temes i qüestions més rellevants.
Podeu descarregar el PDF aquí: Portes obertes 2025
L’ESCOLA DES DE DINS
Les famílies que van arribar noves el curs 2020-21 i els alumnes de 6è us expliquen com va ser la seva arribada i què és per a ells Els Xiprers. No us ho perdeu!
Què diuen els últims en arribar: famílies de llunes (I3)
I els que aviat marxaran: alumnat de sisè
PREINSCRIPCIÓ
- La preinscripció per al proper curs escolar 2025-2026 serà al març de 2025 al segon cicle d’educació infantil i primària.
- A inicis de març del 2025 es publicarà l’oferta inicial de places escolars:
Oferta Inicial de places 2025/2026
- Podeu trobar més informació a:
- La preinscripció es durà a terme de forma telemàtica, amb el suport necessari per aquelles famílies participants en el procés que no disposin de mitjans.
Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació definitiva
———————————————————————————————————————————————–
CONSULTEU:
- Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició:
INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES
- Publicació de la llista d’espera del centre:
INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA
- Alumnes preinscrits al centre , es pot fer una reclamació a la plaça assignada entre els dies de juny. Només s’acceptaran les reclamacions fetes pel canal corresponent -formulari en línia-.
Consulteu els següents informes: